Asiakasinfo | Usein kysyttyä
Kysymyksiä ja vastauksia löydät myös asiakassopimusehdoistamme ja asiakasfoorumiltamme.
Jos vastausta ei löytynyt, vastaamme alla meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin.
Kyllä. Kertamaksulla on aina mahdollista tulla kuntosalille, ryhmäliikuntaan ja uimaan.
Jos teit varauksen lapsesi nimellä, on merkintä onnistuneesta maksusta hänen tilissään. Lapsen tili on automaattisesti liitetty sinun tiliisi. Kun olet kirjautuneena sisään Urheiluhallien verkkokauppaan, voit käydä ”Omat tiedot” -kohdan kautta tarkistamassa lapsen tilin tietoja.
Pystyt varaamaan itse tunteja varausjärjestelmämme kautta, kun olet ostanut asiakastilillesi ryhmäliikuntaa. Voit ostaa verkkokaupasta sekä kertakäyntejä että sarja- ja kausikortteja, mutta alennusryhmäläisten tulee asioida hallin asiakaspalvelussa saadakseen alennuksen.
Tähän on useampia syitä:
Sinulla on todennäköisesti käytössäsi vanha selain. Suosittelemme käyttämään esimerkiksi uusinta versiota Firefox-selaimesta. Saat ladattua sen www.mozilla.org/fi/firefox/new. Firefox on turvallinen ja erittäin vakaa. Varausohjelma toimii myös muilla selaimilla, mutta varmista kuitenkin, että sinulla on selaimesta viimeisin päivitys.
Jos sinulla jo on uusin versio selaimestasi käytössä ja huomaat silti poikkeavuuksia, usein myös auttaa, jos tyhjentää selaimen historiatiedot:
Paikkaa kurssille/uimakouluun ei voi varata vastaamalla sähköpostiin, vaan menemällä sähköpostissa olevasta linkistä varausjärjestelmäämme sekä maksamalla osallistumismaksun.
Varapaikoilta ryhmään siirtyminen toimii näin: Ilmoitus vapaasta paikasta lähtee kaikille varapaikoilla oleville samaan aikaan. Nopeimmin varauksen ja maksun suorittanut saa paikan. Pelkkä linkin klikkaaminen tai viestiin vastaaminen ei riitä varauksen vahvistukseksi.
Ilmoitus vapaasta paikasta lähtee kaikille jonopaikoilla oleville ja se, joka reagoi viestiin ensimmäisenä, saa paikan.
Vastaa saamaasi sähköpostiin ja kerro tilanteestasi. Mikäli sarja- tai kausikorttiasi veloitettiin turhaan, asia korjataan.
Urheiluhalleilla on kaksi eri päiväkorttia, joilla pääsee liikkumaan edullisemmin kuin kokopäiväkortilla:
Vakiopaikan voivat varata todistettavasti eläkkeellä olevat asiakkaat. Vakiopaikkaa varten tarvitset tilillesi joko 10 tai 20 kertaa valitsemaasi lajia.
Ostamasi käyntikerrat ovat saattaneet vanhentua. Uinti-, ryhmäliikunta- tai kuntosalikertasi ovat voimassa kaksi vuotta ostopäivästä. Katso lisää asiakassopimusehdoista.
On mahdollista, että sinulla on kaksi asiakastiliä järjestelmässämme: Toiseen on liitettynä sähköpostiosoite, jolla kirjauduit sisään, ja toisessa asiakastilissä taas ovat lunastetut palvelut. Tiedot voidaan yhdistää. Lähetä viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi ja kerro viestissä sähköpostiosoitteesi ja nimesi. Teemme oikaisun tietoihisi ja lähetämme sinulle uuden salasanan, jolla pääset kirjautumaan sisään.
Kirjaudu varausjärjestelmään ja valitse Omat tiedot -kohta sivun yläpalkista. Näet omista tiedoistasi esimerkiksi sen, kuinka paljon kertoja on käyttämättä ja milloin ostettu palvelu vanhenee. Ostosten voimassaoloajat sekä muut tiedot voi myös tarkistaa soittamalla hallin asiakaspalveluun.
Yksittäisen sulkapallovuoron voit varata soittamalla haluamasi toimipisteen asiakaspalveluun tai verkkokaupassamme. Jos haluat vakiovuoron sulkapalloon, ole yhteydessä palloilun vakiotunneista vastaavaan Mika Haapasaloon, tilavaraukset(at)urheiluhallit.fi.
Voit ostaa lahjakortin verkkokaupastamme, lisätietoja löydät täältä. Voit vaihtoehtoisesti ostaa lahjakortin haluamallesi summalle hallin kassalta.
Kausikortin hyllyttämisestä, toisin sanottuna tauottamisesta, lukee tarkemmin asiakassopimusehtojemme kohdassa 9.
Ennen kuin ilmoittautuminen alkaa, uutisoimme siitä kotisivuillamme, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeessämme. Jos et ole vielä uutiskirjeemme tilaaja, tee tilaus.
Uimakouluihin, sporttileireille sekä lasten liikuntakursseille voi ilmoittautua joko paikan päällä asiakaspalvelussa tai verkkokaupassamme.
HUOM! Uimakoulu-, kurssi- sekä leirimaksut maksetaan aina kokonaisuudessaan varauksen yhteydessä.
Kaikki kurssimme maksetaan aina ilmoittautumisen yhteydessä. Kun olet siirtänyt haluamasi tuotteen ostoskoriin verkkokaupassa ja valitset kohdan ”Maksu”, siirryt Verifone BlueCommercen sivuille, missä maksu suoritetaan. Jos jostain syystä maksutapahtuma on keskeytynyt etkä ole suorittanut maksua, tai et palannut maksun jälkeen verkkopankkisi sivuilta verkkokauppaamme, ilmoittautuminen ei ole mennyt perille. Muista myös tarkistaa roskapostikansiosi, ettei vahvistusviesti ole vahingossa päätynyt sinne.
Tietoa eri maksuvaihtoehdoista löytyy nettisivuiltamme Hinnasto-kohdasta.
Ticket Duo -kortti lasketaan työnantajan tarjoamaksi liikuntaeduksi, joka valitettavasti ei käy maksuvälineenä verkkokaupassamme. Verottajan ohjeistuksen mukaisesti palveluntarjoajan tulee voida väärinkäyttöä epäillessä esimerkiksi tilanteissa, joissa liikuntaetukortti on varastettu, pyytää korttia käyttävän henkilön todistavan henkilöllisyytensä henkilöllisyystodistuksella.
Koska verkkokaupassamme ei ole mahdollisuutta varmentaa henkilön henkilöllisyyttä verottajan vaatimusten mukaisesti, verkkokaupassamme käy joko verkkopankkitunnukset (Verifone Bluecommercen kautta) sekä Visa, Visa Electron tai MasterCard-kortti. Asiakassopimusehdot
Myös Edenredin kotisivuilla on nykyään maininta, että kortilla maksaessa vahvistetaan maksu allekirjoituksessa eikä PIN-koodilla. Tämä on siksi, jotta palveluntarjoajalla on mahdollisuus tarkistaa, että korttia käytetään Verohallinnon ohjeiden mukaisesti.
Ticket Duo -kortilla, kuten myös muilla liikuntaeduilla voi kuitenkin maksaa henkilökohtaisia liikuntapalveluja jokaisen hallimme asiakaspalvelupisteessä.
Veloitamme kaikista peruutuksista 10 euron käsittelymaksun. Mahdollinen peruutus on tehtävä 6 viikkoa ennen kurssin, leirin, tapahtuman tai uimakoulun alkamista. Myöhemmin tehdyt peruutukset vain lääkärintodistusta vastaan. Uimakouluperuutukset uimakouluvastaavalle, kurssien sekä tapahtumien peruutukset sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi.
Päivitetty 2023-05-24